sobota, 30 marca 2013

koszulove i nie tylko

Kolejna partia ubrań do zaprezentowania i oczywiście sprzedania :) Dzisiaj mam dla was 3 koszule, na których przerobienie zużyłam mnóstwo ćwieków i nerwów :p A także bluzeczkę do spodni/spódnic z wysokim stanem oraz uwaga uwaga: torebkę ( mój faworyt ). No to zaczynamy:

1. prosta biała koszula SPRZEDANA :)

 

Koszula bezfirmowa ( nie ma metki ), ale zrobiona  poliestru, oznaczona rozmiarowo jako 12, niemniej wydaje mi się że jest to 10, sami zresztą zobaczycie na zdjęciach, z których modelka nosi właśnie rozmiar 38. Zdjęcia przed i po:


Nie zwężałam jej, nie skracałam, ponieważ uważam, że jest idealna na rozmiar i nie trzeba niczego radykalnie zmieniać. Zostały dodane złote ćwieki ( mniejsze i większe ) na kołnierzyku i mankietach. Uważam, że dodało to bluzeczce uroku. Można ją nosić luźno na spodnie z paskiem lub bez, a także włożoną w spodnie.



WYMIARY:
Długości:
- od szwu na ramieniu do końca - 68cm
- rękawa od szwu na ramieniu do końca mankietu - 57cm
Szerokość  klatce piersiowej, od szwu do szwu - 52cm

Koszt koszuli - 30zł plus koszt przesyłki ( możliwy odbiór osobisty Wwa )


2. Biała koszula z charakterystycznym kołnierzem SPRZEDANA :)

 

Ta koszula firmy Bhs jest genialna. Jej krój jest bardzo ciekawy i pasuje do prostych jeansów lub spodenek. Jest wiązana podwójnie - wewnątrz na białą tasiemkę i na zewnątrz, rąbkami samej koszuli.

Nie było żadnych radykalnych cięć, a tylko dodanie ćwieków w asymetrii. Złote, płaskie ćwieki zostały wpięte w kołnierz na lewym ramieniu i z prawej strony u dołu, a także na jednym z wiązań koszuli, co widać na zdjęciach. Koszula jest oversize'owa, marki Bhs. Oczywiście trzeba pod nią wkładać koszulkę lub stanik wybijany ćwiekami :)




WYMIARY:
Długości:
 - rękaw od szwu na ramieniu do końca - 60 cm ( polecam ich podtaczanie, fajnie to wygląda )
- przód od szwu na ramieniu do końca - 55 cm
- tył od szwu na karku do końca - 58 cm
( długości mierzone na zawiązanej bluzce oczywiście, inaczej się nie da :) )

Koszt koszuli - 30zł plus koszt przesyłki ( możliwy odbiór osobisty Wwa )


3. mała czarna

 

Kolejny thriftage'owy ciuch to czarna bluzeczka firmy DEBENHAMS. Zrobiona z wiskozy, rozmiar z metki - M ale równie dobrze może być noszona jako S. Bardzo przyjemny materiał, bluzeczka dzianinowa, miła w dotyku i fajnie układająca się na ciele. Idealna do spodni/spodenek/ spódnic z wysokim stanem lub leginsów.
 Przeróbki oparły się o doszycie po 3 stożkowe złote ćwieki po obu stronach dekoltu i wpięciu dwóch małych okrągłych ćwieków z przodu. Myślę, że nie potrzeba dodawać nic więcej.



WYMIARY:
Długości:
- przód od ramienia do końca - 46cm
- tył od karku do końca - 44cm
- rękaw od ramienia do końca - 23cm
Szerokość w klatce piersiowej - 48cm ( jest rozciągliwa )

Koszt bluzeczki 20 zł plus koszt przesyłki ( możliwy odbiór osobisty Wwa )


4. zielona koszula - body  <3

 

Kiedy ją znalazłam, nie wierzyłam własnym oczom :p Pierwsze w moim życiu koszulo-body. Długo się wahałam czy nie zostawić sobie tego tworu, niemniej postanowiłam się podzielić nim z ludzkością :) Cudo jest firmy laura ashley i niestety nie ma metki z rozmiarem, niemniej wydaje mi się, że można ją potraktować jako oversize, bo tak na prawdę każdy może ją założyć.

Tak więc wygląda koszulo- body. Fajne prawda? Zostało skrócone w kroku, bo był trochę za długi ( body jest zapinane na napy standardowo ). Na dole ma szew, który idealnie utrzymuje body w spodniach/ spódnicy. Jest z bardzo przyjemnego, przewiewnego ( ale nie prześwitującego! ) materiału. Zostały w niej wymienione guziki na czarno-złote i dodane ćwieki w kolorze starego złota na kołnierzu. Lewa strona cała w ćwiekach, prawa strona z trzema asymetrycznymi.

WYMIARY:
Długości:
- rękaw od ramienia do końca mankietu - 61
- przód od ramienia do gumki - 48cm
- przód od ramienia do nap w kroku - 78 cm
- tył od kołnierza do gumki - 53cm
- tył od kołnierza do nap w kroku - 90 cm
Szerokość w klatce piersiowej ( od pachy do pachy ) - 50 cm
Szerokość szwu na dole - 48cm

Koszt koszuli to 30zł plus koszt przesyłki ( możliwy odbiór osobisty Wwa ) 

5. Las but not least - torebka camel SPRZEDANA :)

Spotkałam ją w lumpeksie i od razu zobaczyłam, że ma coś w sobie. Niestety miała 2 rączki przyszyte w sposób, który umieszcza torebkę pod pachą i sprawia, że krótko mówiąc wygląda źle. Tragicznie wręcz. A, że szkoda fajnej torby, postanowiłam ją przygarnąć i przerobić. Tak się do niej zapaliłam, że zapomniałam zrobić zdjęć przed, więc są tylko po:

Dwie rączki zostały przerobione w jedną i połączone za pomocą dwóch fikuśnych grubych agrafek. Z całą torebką, rączkę połączyły kolejne 2 agrafki, jeszcze większe niż poprzednie z łańcuszkiem ( osobiście uważam, że są super fajne i zaopatrzę się w większą ilość takowych ). Wszystko trzyma się idealnie, naładowałam tam 642942 rzeczy i żadna z agrafek się nie odpięła. W środku torba ma małą kieszonkę na zamek i kieszonkę na komórkę. Jej prawy tylny róg jest nieco przetarty od noszenia, niemniej wcale tego nie widać przy noszeniu torby. Jeśli nikt jej nie zechce, to ja z przyjemnością wymienię moją na to cudo :)

WYMIARY:
37 x 23cm
długość rączki od ramienia do torby - 66cm
długość całości torebki z rączką - 85cm

Koszt torby - 25zł plus koszt przesyłki ( możliwy odbiór osobisty Wwa )


No, kochani to na dzisiaj tylko ( aż? ) tyle :) Zabieram się do dalszej pracy! Wcisnęłam się dzisiaj w białą - cud sukienkę koktajlową do przerobienia, która ma ponoć rozmiar 38 i nie mogłam dać w niej kroku... także, myślę, że jednak coś się komuś pomyliło z rozmiarówką o_O Więc już niedługo biała sukieneczka na specjalne okazje w rozmiarze 36 i inne ciekawe rzeczy! ZAPRASZAM!
Zainteresowanych zakupem rzeczy zamieszczonych dzisiaj, proszę o kontakt mailowy --> thriftaged@gmail.com, bo już nie mam siły wstawiać tego na allegro dzisiaj... Wolę coś jeszcze przeszyć :)
Aha i dla tych co świętują: SMACZNEGO JAJKA! Ja może swoich świąt Wielkanocnych ( w maju o_O ) nie będę miała białych...
 
Całuje, Thriftage ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz