poniedziałek, 15 kwietnia 2013

lakieromania

Ostatnio mam manię kupowania lakierów do paznokci... Nie mam pojęcia skąd to się wzięło, bo nigdy nie pałałam miłością ani do kolorowych paznokci, a już tym bardziej do ślęczenia nad nimi żeby wyglądały fajnie. Niemniej teraz mi się odmieniło i chciałam się pochwalić moją małą kolekcją :p






  Pewnie spora większość dziewczyn powie, że to skromna kolekcja, ale jak na mnie to jest ogrom :p Zaszalałam nie ma co :D Ostatnio bardzo lubię wymyślać nowe paznokciowe stylizacje, jedynym mankamentem jest to, że szybko się psują przy szyciu... Ale chociaż przez krótką chwilę mnie cieszą :)



A teraz do rzeczy. Dwie sukienki, dwa pomysły na lato. Zaczynamy:

1. paseczkowy szał

 Sukienka, która od razu przykuła moje oko w sh. Tylko rozmiarowo to jakieś 48, no i krojem przypominała raczej fartuch woźnej... Ale coś chyba udało mi się z niej zrobić :)






Skrócona z długości, rękawy zmarszczone na ramionach, pasek zrobiony z obciętego fragmentu materiału. Nie zwężałam jej, bo wychodzę z założenia, że przy takim kroju o niebo lepiej kiedy sukienka jest luźna, wtedy ściśnięcie się paskiem wywołuje efekt pięknego marszczenia :) Może nie popadnę w samozachwyt jak stwierdzę, że pasek wyszedł mi genialny i nada się nie tylko do tej sukienki :)

WYMIARY:
Długość całkowita przód: 95cm
Długość całkowita tył: 96cm
Szerokość od pachy do pachy: 57 cm


Koszt - 25zł + ew. przesyłka ( odbiór osobisty Wwa, Bstok )



2. floral oldchool dress

Muszę się Wam przyznać, że ubóstwiam takie sukienki i mam ich kilka sztuk, więc może kogoś zarażę manią floralowych sukieneczek retro? 




Przed przeróbką - typowa sukienka naszych babć :) Po przerobieniu? Urocza sukienka retro idealna na wiosnę i lato :)   Zmiany: skrócona z długości, zmieniony krój rękawów ( jestem z nich bardzo dumna :p ). Nie jest to bardzo widoczne, ale sukienka ma pasek z klamrą w identycznym wzorze, który spina ją w pasie, podkreślając talię :)  Sam urok i czar :)


WYMIARY:
Długość całkowita przód: 94cm
Długość całkowita tył: 95cm
Szerokość od pachy do pachy: 52cm


Koszt - 25zł + ew. przesyłka ( odbiór osobisty Wwa, Bstok )


To tyle na dziś :) Dobrej nocy!!

Pozdrawiam,
Thriftage

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz