wtorek, 2 kwietnia 2013

studs & stuff

Kolejny post, kolejne ubrania do sprzedania :) Mam nadzieję, że ta partia się wam spodoba, bo napracowałam się nad nią i myślę, że jest na prawdę fajna. To bez zbędnych wstępów, zaczynamy:


1. Biała bawełniana ( ! ) koszula

Koszula firmy TIPPY, nie pytajcie, nie mam bladego pojęcia co to za firma, ale koszule robi wspaniałe. Materiał jest idealny na lato, przewiewny, bardzo przyjemny w dotyku, w końcu 60% bawełny. Nawet przed przeróbką nadawała się jak najbardziej do noszenia. Jedynym jej mankamentem, co wg mnie jest zaletą, jest jej długość. Niemniej jak sami zobaczycie, da się ją nosić tak, żeby wykorzystać to jako atut. Jednak polecam ją raczej wyższym niż niższym dziewczynom. Modelka ma 171 cm wzrostu, więc żyrafą nie jest, ale 150 w kapeluszu też nie ma :) Zresztą zobaczcie sami:







Przeróbki objęły: przyszycie do kieszonki ozdobnego łańcuszka w kolorze starego złota, dodanie ćwieków: trójkątne na kołnierzyku i rękawach, okrągłe przy kołnierzyku i na mankietach. Koszulę można nosić luźno do obcisłych spodni/leginsów albo związaną paskiem. Wygląda świetnie. Koszula jest w rozmiarze L, ale nie dotyczy to chyba biustu, bo tam jest dość wąska, także ten rozmia został jej przyznany chyba ze względu na długość...

WYMIARY:
Długości:
- rękaw od ramienia - 62cm
- całość od szwu na ramieniu do końca z przodu - 78cm
- całość od karku do końca z tyłu - 87cm
Szerokość od pachy do pachy - 51cm

Koszt koszuli - 35zł plus koszt przesyłki 8zł ( możliwy odbiór osobisty Wwa i B-stok )


2. czerwona sukienka retro SPRZEDANA

 

Ta sukienka urzekła mnie swoim kolorem i lekkim materiałem, z jakiego jest zrobiona. Jest to lniana sukieneczka na ciepłe wiosenne/letnie dni. Oto jak prezentowała się przed, a jak wygląda po przeróbkach:






Co zmieniłam? Ścięłam ją oczywiście z długości, wymieniłam guziki na bardziej efektowne i dodałam je też na klapach w 'oszukanych' kieszonkach, których nie ma :) Ze ściętej części zrobiłam paseczek i szlufki do niego, żeby ładnie się trzymał. Sukienka jest w rozmiarze 12, niemniej, jak widzicie, modelka która nosi rozmiar 10 wygląda w niej idealnie, a to ze względu na gumkę, którą ma wszytą w talii, która dopasowuje się do każdego tak na prawdę rozmiaru.

WYMIARY:
Długości
- całkowita z przodu, od szwu na ramieniu do końca - 88cm
- całkowita z tyłu, od szwu na ramieniu do końca - 90
- rękaw od dekoltu do końca - 30cm
Szerokość od pachy do pachy - 54cm
Szerokość gumki po rozciągnięciu - 47cm

Koszt sukienki - 25 zł plus koszt przesyłki 8zł ( możliwy odbiór osobisty Wwa i B-stok )


3. szary sweterek

 

Sweterek firmy APOSTROPHE ujął mnie swoją prostotą i krojem. Od początku wiedziałam co z nim zrobię :) 





Nie wiem czemu zdjęcia wyglądają jakby były robione słoikiem, no ale mam nadzieję, że pokazują to co trzeba... Na sweterek nabiłam ćwieki ( całe mnóstwo ćwieków ) w 3 rozmiarach, w rozmieszczeniu jakie widać ( mam nadzieję ) na zdjęciach. Sweter w rozmiarze M :)

WYMIARY:
Długości:
- całkowita z przodu - 52cm
- całkowita z tyłu - 53cm
- rękaw od ramienia - 28cm

Koszt sweterka - 24zł plus koszt przesyłki 9zł ( możliwy odbiór osobisty Wwa i B-stok )


4. kołnierzyki babci Żeni :)

 

Babcia pracuje jak szalona, dzięki czemu mam wam do zaprezentowania 3 rodzaje kołnierzyków, jakie babcia wydziergała.









Powyższe kołnierzyki, pokazuje Wam w różnych konfiguracjach, może ktoś się zainspiruje do czego je można nosić :) A teraz konkrety:

- czarny kołnierzyk jest JEDEN, przynajmniej na razie :p więc kto pierwszy ten lepszy - koszt 30zł ( plus ew. przesyłka )  SPRZEDANY
- białe kołnierzyki ze zdjęcia pierwszego i trzeciego ( w koszuli z ćwiekami ) są trzy plus jeden w kolorze ecru i jeden czerwony - koszt 25 zł ( plus ew. przesyłka )
- biały kołnierzyk z ostatniego zdjęcia, z różowym pastelowym guziczkiem też jest TYLKO JEDEN - koszt 28 zł ( plus ew. przesyłka )


Dzisiaj wiozę babci szpulki nowych nici, więc będą różne kołnierzyki w kolorach:
- bordo
- karmelowy
- złoty ( a jakże! )
- czarny
- i oczywiście tradycyjne białe



Wieczorem postaram się wystawić te rzeczy na szafa.pl, ale na razie chęć zakupu proszę zgłaszać mailowo - thriftaged@gmail.com albo na facebooku :)

Ściskam!
Thriftage. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz