wtorek, 9 kwietnia 2013

WHITE or FLORAL?

Czas na kolejnego posta, a ja nadal nie wiem jaką czcionką mam pisać... ciągle mam wrażenie że z kolejną, którą wybieram jest coś nie tak :/  Może jakieś głosowanie powinnam urządzić? Dzisiaj wybór padł na tą o pięknej nazwie Georgia... Także no, zaczynamy :) 

Jako, że sezon wiosenno-letni przybywa, to mam dla Was 3 propozycje takich właśnie stylizacji i fajnych ciuchów, które możecie zdobyć za niewielkie pieniądze :)

1. white shorts

Białe spodenki, które zobaczyłam w sh ( ostatnio się dowiedziałam, że tak się powinno pisać na blogu o lumpeksie... ) strasznie mi się spodobały, a jak moja modelka włożyła je na siebie w połączeniu z prostą siwą koszulką to już w ogóle ŁAŁ. Niby nic, zwykłe białe spodenki a robią wrażenie. Postanowiłam jednak jakoś je ulepszyć, bo nakupowałam 842949234 tys. różnych ćwieków i przecież muszę je wykorzystać :p Zobaczcie zresztą sami:




Niby nic, a jednak :) Nie chciałam przedobrzyć, więc nie ozdabiałam ich przesadnie. Dwie linie ćwieków z przodu i 3 ćwieki na kieszonce z tyłu są optymalne. Nie zrobiłam niestety zdjęć na tyle blisko, żeby można było je zobaczyć, ale jak się przyjrzycie z lupą, to na końcach obu sznureczków zobaczycie 2 umocowane gwiazdki w kolorze ćwieków.  Spodenki są na gumce, rozmiar z metki 12, niemniej idealnie pasuje na 8 ( co widać na zdjęciach ), na 6, a tym bardziej na 10 też będzie dobrze leżeć, gwarantuję :)

Ps. Tak mi się spodobała stylizacja przed, że stylizację po, wybrałam taką samą, wybaczcie :)


WYMIARY:
Długość nogawki przód -32 cm
Długość nogawki tył - 37 cm
Szerokość w pasie bez rozciągania gumki - 31 cm
Szerokość w pasie po rozciągnięciu gumki - 50 cm

  CENA SPODENEK- 27zł   + ewentualny koszt przesyłki ( możliwy odbiór osobisty Wwa i B-stok )



2. floral shirt

Koszulka zakupiona jakiś czas temu i czekająca na lepsze czasy :) W końcu się doczekała i została przerobiona. Bluzka z falbankami i floralowym wzorem, rozmiaru brak.



Koszulka została skrócona z długości, bo falbaniaste bluzeczki powinny być noszone jako krótkie koszulki, do spodenek/spodni z wysokim stanem bądź leginsów. Oprócz tego została delikatnie zwężona pod pachami, żeby się nie rozchodziła i wykrojona na półokrągło z tyłu. Prezentuje się teraz o wiele korzystniej, nie pogrubia jak wcześniej, a dodaje uroku :)

WYMIARY:
Długość całkowita z przodu - 52cm
Długość całkowita z tyłu -       52 cm       
Szerokość od pachy do pachy -    47cm                

KOSZT KOSZULKI   - 15zł   + koszt przesyłki ( możliwy odbiór osobisty Wwa, Bstok )




3. wiklinowy retro czar

 I na koniec perełka :) Wiklinowa, pleciona torebeczka, szyta złotą nicią. Cudo! Miała wyrwany sznureczek, ale został wprawnie wszyty i torebka jest jak nowa. Mała, zgrabna i delikatna, nadaje się do różnych stylizacji. Gdyby nie fakt, że mam podobną, to na pewno bym się z nią nie rozstała :)



CENA TOREBKI - 15zł   + koszt przesyłki ( możliwy odbiór osobisty Wwa, Bstok )




Mam nadzieję, że przypadły Wam do gustu zarówno rzeczy, które sprzedaje, jak i stylizacje. Zgłoszenia zakupu nadal mailowo ->  thriftaged@gmail.com  bądź na fb. Kto pierwszy ten lepszy!!


PS. W prawym górnym rogu, ustawiłam opcję LIKE IT, kto może i chce, niechaj klika, żeby wstyd nie było, że nikt tu nie zagląda :p Bo niedługo kolczaste kule jak w westernach się zaczną na Thriftage taczać :p


Pozdrawiam!
Thriftage.

 

2 komentarze:

  1. intuicja kazała mi Cie teraz odwiedzić i prosze... nie na próżno! a jednak te bajeranckie(!) spodenki są nie na moje nogi. falbaniasta bluzka tez jest fajna, ale trzeba się opamiętać i poki co zmierzyć nową kieckę w weekend... ;D.

    OdpowiedzUsuń